Over ons

Betrouwbare partner achter de schermen

Er kriebelde iets

Onze roots liggen in de telecomwereld, de wereld van miljoenen klanten en miljarden gesprekken en internetsessies. Hier ontwikkelden we gereedschap om slimme analyses te maken op basis van grote hoeveelheden data. Daarnaast bouwden we mee aan webwinkels die de telecomreuzen aan nog meer klanten hielpen. Ondanks de technisch interessante omgevingen en de succesvolle projecten waar we aan werkten, kriebelde er iets. Kunnen we geen mooiere dingen doen met de kennis die wij hebben? Schiet de wereld nou zoveel op met de zoveelste belbundel of nog een trendy telecommerk? Omdat we zelf graag naar een concert, een toneelvoorstelling of de film gaan bedachten we dat we onze energie beter in de culturele sector konden steken. Zo ontstond Ticketworks.

Innoveren doen we samen

Het Ticketworks-team bestaat uit mensen met een wijde blik. We kijken graag buiten de kaders van onze eigen systemen. Sterker nog: dat vinden we leuk. Ligt het probleem elders, dan jagen we ook daar actief de oplossing na. Dat scheelt jou tijd en energie.

Kan een systeem beter? Dan komen we meteen in actie. Innoveren, dat doen we graag en veel. We besteden er het grootste deel van onze tijd aan. Maar we doen ‘t anders dan anderen: namelijk samen met jou. Om zeker te zijn dat we maken wat jij nodig hebt, betrekken we je bij het proces. In vaktaal: er is altijd een launching customer met wie we de roadmap bepalen en een pilot doen om de nieuwe software te optimaliseren.

Samenwerking zit in de basis van onze software.

Minder kopzorgen

Sluit je bij ons aan, dat scheelt een hoop kopzorgen. Wij schakelen rechtstreeks met je andere leveranciers. Jij hoeft je geen zorgen te maken over technische problemen en je kunt besparen op externe IT-projectleiders. Daarnaast hebben we veel ervaring met migraties, zodat je alle gegevens die je in het verleden hebt verzameld gewoon behoudt wanneer je voor ons kiest.

Onze klanten roemen onze service: we reageren snel en adequaat op vragen. We geven zelfs regelmatig ongevraagd advies, bijvoorbeeld als er nieuwe ontwikkelingen op ons vakgebied zijn en we onze dienstverlening daarmee kunnen verbeteren.